Natura jest dla nas tak ważna, że aż wyrosła nam nowa gałąź. S4 na zielono.
Stworzyliśmy zespół, który specjalizuje się w kampaniach marek działających na rzecz ekologii.
Twój brand chce dobrze dla klimatu?
My też. Pomożemy Ci przeprowadzić EKO kampanię.
Na dachu ma panele słoneczne, a w domu tyle roślin, że świat zawdzięcza jej sporo tlenu.
Weganka, cyklistka, ogrodniczka. Woli less od more.
O eko energii wie więcej niż Greta. Nie wyrzuca, naprawia, jeździ komunikacją miejską.
Wytwarza eko kosmetyki, leczy z bólu masażem. Mama pięciu kotów.
Wspieramy inicjatywę „Czas na las” – marzy nam się, by postępowania przetargowe były zeroemisyjne, dlatego zachęcamy klientów do wspólnego fundowania sadzonek drzew przy okazji przetargów.
Mamy nadzieję, że się przyłączysz!
Roca od lat wpływa na nasze myślenie o wodzie. Nasz najcenniejszy zasób nie może być bez końca eksploatowany. Z pomocą aplikacji Lubię wodę, przygotowanej przez naszą agencję pod patronatem fundacji We Are Water, można sprawdzić, ile wody właśnie zużyliśmy i jak nie zmarnować już ani kropli.
Działania na rzecz wody pokazują, że można wkręcić się z zakręcanie kranu!
Jesteśmy partnerem TAURONA w jego strategicznej przemianie, prowadzonej pod hasłem #ZielonyZwrotTAURONA.Marka zobowiązała się do zwiększenia produkcji energii z odnawialnych źródeł do poziomu 60%.
Przeprowadziliśmy wiele kampanii o fotowoltaice, wspólnie walczyliśmy ze smogiem, przekonywaliśmy, że warto naprawiać, a nie wyrzucać, i że zieleń to kolor przyszłości w biznesie.
Najmłodsi dostali od nas łącznie 3 gry, które uczą szacunku do planety
Tu warunki dyktuje natura: sezon na śliwki?
Wekujemy śliwki.
Rolnikom obrodziło w patisonach?
Wekujemy patisony.
Owoce i warzywa z podkarpackich pól, przetwarzane według dawnych receptur, dostępne są m.in. w sklepie internetowym, który zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy.
Zajęliśmy się także rebrandingiem i kampanią wizerunkowo-produktową.
Pysznie jest wspierać markę, która żyje w zgodzie z naturą i sąsiadami.
Velvet CARE to marka, która troskę o środowisko naturalne wpisuje w swoje codzienne działania. Recykling opakowań, redukcja emisji gazów cieplarnianych, ochrona zasobów leśnych, ograniczenie użycia plastiku to kluczowe obszary, w których podejmowane są ekologiczne inicjatywy. Ale to nie wszystko. Marka nie zapomina o ekologicznej edukacji najmłodszych. A to najlepiej wychodzi… przez zabawę!
Wraz z pracownikami Velvet CARE stworzyliśmy grę „Planeta na piątkę”, dzięki której każdy może stać się Velvetowym Mistrzem Recyklingu. Nie tylko wciągamy dzieciaki w superzabawę, ale też przekazujemy cenną wiedzę na temat segregowania śmieci.
A wszystko to podajemy w lekkiej i przyjaznej dla oka formie.
Przygotowaliśmy także specjalną sekcję strony Velvetu pod szyldem „Dla natury”. Jest ona poświęcona licznym działaniom marki, jakie podjęła, by zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko. Opracowaliśmy także edukacyjne treści dla konsumentów, które pomagają dokonywać słusznych wyborów na co dzień.