Jesteśmy
zieloni
w reklamie.
A ty?

361C

GREEN
w reklamie
to nie tylko
kolor PANTONE

Natura jest dla nas tak ważna, że aż wyrosła nam nowa gałąź. S4 na zielono.
Stworzyliśmy zespół, który specjalizuje się w kampaniach marek działających na rzecz ekologii.

Twój brand chce dobrze dla klimatu?
My też. Pomożemy Ci przeprowadzić EKO kampanię.

Zrobisz z nami:

Kampanie wzmacniające wizerunek EKO
Akcje promujące proekologiczne postawy konsumentów
Promocje, które nie generują śmieci
Konkursy z ekonagrodami
Kampanie wewnętrzne do pracowników
Kampanie na rzecz ekologicznych organizacji

Ludzie

Agnieszka
Agnieszka Garden
Director

Na dachu ma panele słoneczne, a w domu tyle roślin, że świat zawdzięcza jej sporo tlenu.

Ela
Ela Senior
Greenwriter

Weganka, cyklistka, ogrodniczka. Woli less od more.

Gabriela
Gabriela Ekount
Manager

O eko energii wie więcej niż Greta. Nie wyrzuca, naprawia, jeździ komunikacją miejską.

Karolina
Karolina Green Business
Representative

Wytwarza eko kosmetyki, leczy z bólu masażem. Mama pięciu kotów.

Wyślij nam brief (Spokojnie, nie wydrukujemy go)

Karolina
Wyślij brief Lub po prostu zadzwoń do Karoliny +48 608 464 976
Fundacja aeris futuro

Czas na las

Wspieramy inicjatywę „Czas na las” – marzy nam się, by postępowania przetargowe były zeroemisyjne, dlatego zachęcamy klientów do wspólnego fundowania sadzonek drzew przy okazji przetargów.
Mamy nadzieję, że się przyłączysz!

Zazieleniamy
te marki

Roca

Roca od lat wpływa na nasze myślenie o wodzie. Nasz najcenniejszy zasób nie może być bez końca eksploatowany. Z pomocą aplikacji Lubię wodę, przygotowanej przez naszą agencję pod patronatem fundacji We Are Water, można sprawdzić, ile wody właśnie zużyliśmy i jak nie zmarnować już ani kropli.

Działania na rzecz wody pokazują, że można wkręcić się z zakręcanie kranu!

Tauron

Jesteśmy partnerem TAURONA w jego strategicznej przemianie, prowadzonej pod hasłem #ZielonyZwrotTAURONA.Marka zobowiązała się do zwiększenia produkcji energii z odnawialnych źródeł do poziomu 60%.

Zdjęcie domu

Przeprowadziliśmy wiele kampanii o fotowoltaice, wspólnie walczyliśmy ze smogiem, przekonywaliśmy, że warto naprawiać, a nie wyrzucać, i że zieleń to kolor przyszłości w biznesie.
Najmłodsi dostali od nas łącznie 3 gry, które uczą szacunku do planety

Zagraj w grę

Zdjęcie budynku

Vortumnus

Tu warunki dyktuje natura: sezon na śliwki?
Wekujemy śliwki.

Rolnikom obrodziło w patisonach?
Wekujemy patisony.

Owoce i warzywa z podkarpackich pól, przetwarzane według dawnych receptur, dostępne są m.in. w sklepie internetowym, który zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy.

Zajęliśmy się także rebrandingiem i kampanią wizerunkowo-produktową.

Pysznie jest wspierać markę, która żyje w zgodzie z naturą i sąsiadami.

Naturalne

Velvet

Velvet CARE to marka, która troskę o środowisko naturalne wpisuje w swoje codzienne działania. Recykling opakowań, redukcja emisji gazów cieplarnianych, ochrona zasobów leśnych, ograniczenie użycia plastiku to kluczowe obszary, w których podejmowane są ekologiczne inicjatywy. Ale to nie wszystko. Marka nie zapomina o ekologicznej edukacji najmłodszych. A to najlepiej wychodzi… przez zabawę!

Wraz z pracownikami Velvet CARE stworzyliśmy grę „Planeta na piątkę”, dzięki której każdy może stać się Velvetowym Mistrzem Recyklingu. Nie tylko wciągamy dzieciaki w superzabawę, ale też przekazujemy cenną wiedzę na temat segregowania śmieci.

A wszystko to podajemy w lekkiej i przyjaznej dla oka formie.

Przygotowaliśmy także specjalną sekcję strony Velvetu pod szyldem „Dla natury”. Jest ona poświęcona licznym działaniom marki, jakie podjęła, by zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko. Opracowaliśmy także edukacyjne treści dla konsumentów, które pomagają dokonywać słusznych wyborów na co dzień.

Zobacz stronę Velvet „Dla natury”

S4 sieje dobro na co dzień

Hodujemy rośliny
Zbieramy na schronisko
Pracujemy zdalnie (nie tylko w pandemii)
Umeblowaliśmy biuro upcyclingowo
Dbamy o mniejsze zużycie wody
Zmniejszyliśmy biuro i zużycie energii
Wspieramy inicjatywę CZAS NA LAS