ładuję...

ACCENTURE

Jobdating

Jobdating? Brzmi co najmniej dziwnie.
Ale nie dla Millenialsów starających się o pracę w Accenture. Dzięki naszej akcji rekrutacyjnej mieli oni okazję jawnie… porandkować w pracy.
Na dedykowanym kampanii LP stworzyliśmy pierwszą na świecie zawodową aplikację randkową. Opracowany przez nas test dopasowania łączył kandydatów z ich wymarzonym stanowiskiem. A wszystko po to, aby stworzyć udany związek ze swoją pracą! Celem kampanii było zebranie największej ilości leadów. Z pośród nich rekruterzy wybierali najbardziej dopasowane i umawiali spotkania na największych uczelniach w Polsce.

Podjęte wyzwania:

Landing page z testem i formularzem leadowym

Animacje w kanałach Social Media

Animacje w kanałach Social Media

Kampania display w kanałach Social Media

Nośniki SoMe, karuzela

Plakat informujący o akcji na uczelniach

Roll up wykorzystywany podczas uczelnianych targów pracy

Ulotka informująca o terminach spotkań na uczelniach

Zawieszki na drzwi rozdawane podczas spotkań ze studentami

Zawieszki na drzwi rozdawane podczas spotkań ze studentami